تعمیر مایکروفر را به متخصصش بسپار

تعمیر مایکروفر در منزل تعداد زیادی از درخواست‌های تعمیر لوازم خانگی را به خود اختصاص می‌دهد. ماکروفر از دستگاه‌هایی است که جای خود را سریعاً در زندگی‌های مدرن و پرمشغله ما پیدا کرد. بنابراین، تعجبی ندارد که با بروز کوچکترین عیب سریعا به دنبال یک کارشناس برای تعمیر مایکروفر باشیم.

این روزها تعمیرکاران لوازم خانگی تعمیر مایکروفر را در منزل نیز انجام می‌دهند؛ و از این جهت دیگر احتیاجی نیست به تعمیرگاه تعمیرات مراجعه کنید. با «تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی بهساز سرویس» چالش‌های دیگر شما نیز برطرف می‌شوند؛ یعنی پیدا کردن متخصصی که بتوانید به آن اعتماد کنید، و اطلاع از حدود قیمت تعمیر ماکروفر سامسونگ، پاناسونیک و غیره.

تعمیرات مایکروفر

در ادامه توضیح می‌دهیم چگونه می‌توانید قیمت تعمیر ماکروویو را به رایگان از متخصصان استعلام کنید؛ و چطور باید درخواست‌تان برای تعمیر مایکروفر در منزل را ثبت کنید. ایرادات رایج این دستگاه‌ها و دلایل آنها را نیز مرور می‌کنیم.

تعمیرات مایکروفر

تعمیر مایکروفر نیازمند علم ، آموزش و تجربه عملی میباشد که ما توانسته ایم با برگزاری دوره های آموزشی و کلاس های عملی تکنسین های خود را با علم روز دنیا آشنا سازیم .

تعمیر ماکروفر شامل : تعمیر برد الکترونیکی تغذیه و فرمان ، تعمیر و تعویض لامپ اشعه ، تعمیر و تعویض ترانس های ولتاژ ، تعمیر و تعویض خازن دیود و فیوز های ولتاژ ، تعمیر و تعویض میکروسویچ و زبانه درب ، تست اشعه ، اصلاح سیم کشی و دها خدمات دیگر میباشد .

خدمات تعمیرگاه لوازم خانگی بهساز سرویس

بهساز سرویس با 20 سال تجربه در ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری گارانتی و خدمات پس از فروش در بخش تعمیرات انواع لوازم خانگی  شامل تعمیر جاروبرقی ، تعمیر مایکروفر ، تعمیر بخارشوی ، تعمیر چایی ساز ، تعمیر آبمیوه گیری و   با برند های روز دنیا همچون سامسونگ ، بوش ، الجی ، زیمنس ، پارس خزر و … میباشد،  شما مشتریان ارجمند می‌توانید با پر کردن فرم درخواست تعمیر و یا تماس تلفنی در کمترین زمان نیاز خود برای رفع اشکالات پیش آمده در لوازم خانگی برطرف نمائید. و تجربه‌ای جدید از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش کسب کنید.

یب یابی و تعمیر گرم نکردن مایکروفر

یک لیوان آب درون مایکروفر قرار دهید .

برنامه wave را انتخاب کنید و توان آن را برروی 900 وات تنظیم کنید در این مدت آب باید گرم شود در غیر اینصورت مراحل بعدی را اجرا کنید .

پوشش فلزی مایکروفر را باز کنید و قاب را خارج کنید .

گرم نکردن مایکروفر

به سراغ خازن دیود و فیوز های ولتاژ بروید و از سالم بودن آن ها مطمئن شوید اگر مشکل از این قطعات نبود به سراغ مرحله بعدی بروید .

یک لامپ 220 ولت به را به برق های ورودی های ولتاژ متصل کنید و دکمه start را بزنید اگر لامپ روشن نشد مشکل از برد الکترونیکی ماکروفر است در غیر اینصورت مرحله بعدی را انجام دهید .

مقدار مقاومت سیم پیچ اولیه و ثانویه ترانس های ولتاژ را اندازه گیری کنید تا از وصل بودن سیم پیچ مطمئن شوید اگر ترانس سالم است مگنترون را تعویض کنید .

مراحل باید توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب تعمیرات مایکروفر انجام شود .

تعمیرات و رفع مشکل جرقه زدن در مایکروفر

کمی به قبل تر از بروز این مشکل برگردید .

آیا از ظروف فلزی ، چینی های براق و ظروف آلمنیومی در مایکروفر استفاده کرده اید ؟

اگر پاسخ شما بله میباشد بدانید که علت جرقه زدن ماکروفر شما همین موضوع میباشد و شما باید طرز استفاده از مایکروفر را دوباره آموزش ببینید .

برای عیب یابی مایکروفر در این حالت مراحل زیر را انجام دهید .

درب مایکروفر را باز کنید و به گوشه سمت راست نگاه کنید ، اگر دوده و سوختگی در دیواره مایکروفر مشاهده میکنید فیلتر اشعه شما از بین رفته است .

در مدل های سولاردام به قسمت بالای سقف و قسمت دیواره انتهای سولاردام نگاه کنید .

مگنترون یا لامپ اشعه را بازکنید و از سالم بودن نازل اشعه اطمینان حاصل کنید .

اگر موارد بالا را انجام دادید و مشکل برطرف نشدن علاوه بر فیلتر اشعه لامپ مگنترون را نیز تعویض کنید .

نحوه رفع نچرخیدن مایکروفر و سولاردام

اگر مایکروفر شما نمیچرخد سریعا نسب به تعمیر مایکروفر خود اقدام کنید ، این مشکل میتواند باعث آسیب به سایر قطعات مایکروفر و مخصوصا مگنترون شود .

مشکل نچرخیدن مایکروفر

رفع این مشکل در ابتدا میتواند با هزینه بسیار پایین همراه باشد اما با گذشت زمان هزینه تعمیرات مایکروفر یا سولاردام شما بالا خواهد رفت .

برای رفع این مشکل باید مایکروفر بر عکس شود و محفظه محافظ موتور گردان از جای خود خارج تا دسترسی به موتور کف امکان پذیر شود .

موتور گردان در مدل های124 ، 30 و 220 در مدل ها و برند های مختلف مایکروفر تعبیه شده اند .

داخل موتور گردان مایکروفر همانند ساعت از چرخدنده ها و یک سیم پیچ برای ایجاد حالت مگنت تعبیه شده است .

در صورتی خرابی این قطعه باید موتور گردان کف تعویض شود ، امکان تعمیر موتور نه بصرفه است نه مطمئن پس برای رفع همیشگی این مشکل تعویض آن بسیار بهتر است.