خرید از فری پیک ، دانلود از فری پیک ، خرید فایل از سایت Freepik ، دانلود از سایت Freepik ، اکانت رایگان سایت فری پیک ، دانلود رایگان فری پیک

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

شهرک صنعتی نصیرآباد

شهرک صنعتی نصیرآباد

شهرک صنعتی نصیرآباد به وسعت 260 هکتار که در راستای ساماندهی مشاغل و واحدهای تولیدی در سال 1369 تاسیس شد. صنایع مجاز برای استقرار در این شهرک: غذایی و آشامیدنی ، شیمیایی و پلاستیک ، فلزی و ماشین سازی ، برق و الکترونیک ، نساجی و پوشاک ، سلولزی و کانی غیر فلزی می باشد. برای دسترسی عموم: تاکسی و اتوبوس در ترمینال آزادی به سمت شهرک صنعتی نصیرآباد تعبیه شده است.
آدرس: محور تهران- رباط کریم ؛2 کیلومتر مانده به شهر رباط کریم باند جنوبی جاده (کیلومتر 30 جاده قدیم تهران-ساوه)

شهرک صنعتی نصیر آباد واقع در شهر و استان تهران در مساحت کل ۲۴۳ هکتار دارای ۲۵۰ واحد صنعتی است.
در حال حاضر علاوه بر این رقم این شهرک صنعتی ۵۰۴ قرارداد منعقده شده و ۱۸۳ طرح آماده برای ساخت و ساز که در آن ها از ساندویچ پاتل ماموت و ورق گالوانیزه برای سهولت در نصب و زیبایی استفاده خواهد شد.
که در صورت انجام این طرح ها میتوان گفت واحد های این شهرک صنعتی به تعداد بیشتری رسیده،و تعداد مشاغل بیشتری در این شهرک صنعتی ایجاد می شود.که این خود باعث امیدواری برای افراد جویای کار است.در حال حاضر این شهرک صنعتی دارای ۵۳۴۵ شغل است.

بهترین املاک شهرک صنعتی نصیرآباد 1399 (راهنمای خرید فروش اجاره سوله در نصیرآباد)

شهرک صنعتی نصیر آباد در تهران دارای امکانات کامل:

(آب،
برق،
گاز،
تلفن
،اینترنت
،پست فشار قوی) است.
آدرس این شهرک صنعتی :
محور تهران-رباط کریم/۲ کیلومتر مانده به شهر رباط کریم باند جنوبی جاده در فاصله ۲۵ کیلومتری شهر تهران

فواصل این شهرک صنعتی:
۱۰ کیلومتر فاصله تا فرودگاه
۳ کیلومتر فاصله تا راه آهن
۲۵ کیلومتر فاصله تا مرکزاستان
۲ کیلومتر فاصله تا نزدیکترین شهرستان
۲۵ کیلومتر فاصله تا گمرک
۱۱۰۰ کیلومتر فاصله تا نزدیکترین بندر
ساندویچ پنل در تهران
شهرک های صنعتی استان تهران
فروش کانکس در شهرک صنعتی نصیر آباد
فروش ورق گالوانیزه در شهرک صنعتی نصیر آباد
قیمت ساندویچ پانل در شهرک صنعتی نصیر آباد
ساندویچ پانل در شهرک صنعتی نصیر آباد
شرکت کبیر پانل در شهرک صنعتی نصیر آباد
شرکت ماموت در شهرک صنعتی نصیر آباد
ورق گالوانیزه
ورق گالوانیزه رنگی

 

منبع

۲۰ مرداد ۹۹ ، ۰۰:۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami

طراحی لوگو , هزینه طراحی لوگو و آرم , طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو

آیا تا به حال یک برند بزرگ را بدون لوگو دیده اید؟ نه؟ چون وجود ندارد. یک آرم تأثیر عمده ای در چگونگی درک مشتریان از برند شما دارد. بنابراین به طور طبیعی ، شما می خواهید آرم شما برجسته باشد. اما چگونه به آنجا می رسید؟

لوگوی شما شخصیت برند شماست.برای انجام این کار ابتدا باید بفهمید که شخصیت اصلی برند شما چیست؟ هنگامی که شما یک ایده روشن در مورد آنچه شما را منحصر به فرد می کند می دانید، انتخاب گزینه های طراحی برای تکمیل آن بسیار ساده تر خواهد بود.هویت نام تجاری یکی از مهمترین مراحل برای طراحی لوگو است.

نترسید! این راهنمای مفید به شما همه چیزهایی را که باید بدانید برای طراحی لوگو  مناسب برای شما و تجارت شما می آموزد. از تعریف هویت برند خود و درک آنچه در یک لوگوی عالی ایجاد می شود ، تا انتخاب های مناسب در طراحی و حرکت در روند طراحی را انجام دهید ، برای یادگیری چگونگی طراحی یک آرم این مقاله از سایت  آژانس آنلاین گرافیکی تبلیغاتی ریوال را بخوانید.

طراحی لوگو چیست؟ 

یک طراحی لوگو خوب بلافاصله قابل تشخیص است ، پیام مارک شما را منعکس می کند و باعث می شود شما را به خوبی معرفی کند.یک آرم حرفه ای با برند و هویت شما ارتباط دارد . همچنین یک آرم عالی باید در هر اندازه و هر مکانی که می خواهید کوچک و بزرگ شود بدون آنکه کیفیت آن تغییری کند.

یک آرم خوب:

  • منحصر به فرد و متمایز است
  • به یادماندنی است
  • در هر اندازه می شود آن را تغییر داد
  • بازتاب هویت برند شما است
  • بی انتهاست

اما چگونه یک طراحی لوگو خوب درست کنیم؟ در اینجا چند سوال کلی وجود دارد که می توانید هنگام ارزیابی گزینه های آرم خود از خود بپرسید:

  • آیا می توانید بگویید که در 2 ثانیه این لوگو برای چیست؟ آیا مردم فوراً درک می کنند تجارت شما چیست؟
  • آیا ساده و به یاد ماندنی است؟ آیا مشتریان شما قادر به یادآوری آن خواهند بود؟
  • آیا همه کاره است؟ آیا می توان آن را بر روی تمام نیازهای برند شما اعمال کرد؟
  • آیا طی سالیان سال می توانید از آن استفاده کنید,یا شما مجبورید یک طراحی مجدد را طی چند سال انجام دهید؟
  • آیا منحصر به فرد است؟ آیا شما را از رقبای خود جدا می کند؟
  • آیا برای مخاطب هدف شما جذابیت دارد؟

بدیهی است که در صورت فروش لباس کودکان، نیاز به یک آرم ساده ای دارید که بتواند بر روی پارچه دوخته شود ، نیازها و انتظارات برند شما از یک آرم بسیار متفاوت خواهد بود. بنابراین فراموش نکنید که در هنگام طراحی آرم خود ، یک قدم به عقب برداشته و ایده های بزرگتر را در نظر بگیرید.

 

منبع

۱۱ مرداد ۹۹ ، ۱۹:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
vali gholami